17.11.09

olso oslo sloo oosl ools karlstad datslrak kadlrats srakdalt

det regnar blött
alla stressar ut från tåget
springer in i regnet för att slippa undan det snabbare
dyker in i väggen liksom
jag går långsamt
men cyklar i racerfart
blir inte alls blöt
känns bra :)

Funderar på det där med julpyntet, det är fullt i affärerna men fan jag ska nog vänta till helgen iafall, känns inte riktigt rätt än! Får se hur mycket jag kan få plats med i mitt lilla rum :P
Ska på några timmars utbildning imöra på jobbet, nånting om kvalitetskontroll och temperaturmätning o sånt på maten, kan ju va bra kanske :)
Har kollat igenom typ alla reklamblad nu några dar efter julklappstips, i brist på annat liksom! Jisses vad mycket skit det finns.
Var i Strömstad på spa-hotell i helgen med jobbet, gött var det! Ingick ju inga spa-behandlingar men nog julbord, dricka o fritt bad i poolerna, najs! Dock är det lite dumt att åka iväg på en fredag för man (lr jag iafall) är så ruskigt trött på fredagkvällar! Meen det gick ju faktiskt det med :)
Jag har en ny kvällsceremoni för mig, förutom att borsta tänderna så kollar jag nu på ett eller kanske två (;P) program med Simon&Tomas på tv3/play :P Beroendeframkallande! Jepp, så är det :P Får ju en del inredningstips iafall, o en del som jag aldrig skulle göra, men så är det ju med designers, de ska alltid ta i lite extra!
Jag har ätit middag nu i tre dar! mina kvällar brukar mer bestå i flingor o nån macka! Så är det när man fixar falukörv i ugn, går ju inte att låta det ligga o skräpa i kylen :D Fast det får ju till följd att jag är jävligt mätt, två riktigt mål om dagen, jisses!
Nej nu blire kvällsdejt med mina käcka pojkar!

Inga kommentarer: